656

2010.11.29. 10:07

Nah csőőő BigB vok és újra visszatértem.Ha jól számolom hányadjára is?Talán 656 (xD)

Nah de nem ez lenne a lényeg mert kész van 2-ő azaz 2-ő új rész csak hát én beteg vagyok és még tanulnom is kell ráadásul még kéne Assain és MC szinkronja is...

De minimum kijön szerdán az egyik új rész.Valamit írt Assain ahogy itt olvasom a GMST meg karácsony meg minden lófasz.Na hát erről még azt szeretném mondani hogy egyenlőre EGYÁLTALÁN NEMBIZTOS hogy lesz bár asszem Medi(lehet hogy Reptile vagy talán bo$$?) mondta ,hogy ők benne vannak.Na mind 1 most nem ez a lényeg.

Az új részekről még annyit szeretnék mondani h. lesz egy Elitosztagos ,és egy Gmen-BigB-Stunt-Marci (egynlőre még nem találtam ki a címét) rész.

A Gmen-BigB-stb.stb.stb. ... rész való színűleg nagyon jó minőségben fog elérkezni hozzátok köszönhetően annak ,hogy nem a saját gépemen csintam és az a gép amin csintam azon megtalálható a legfrisebb Nvidia GeForce kárty a + Dual Core 2 magos 2000 valahány mghz-s proci (aki nem kocka annak egy kis segítség: KURVA jó gép), és ráadásul a Gmod 350 FPS-el megy(tehát valszeg egy jó(bb) minőségű részt láthattok).

Aztán mivan még?Leesett az első hó :) remélem mindenhol (a remélem azé' me' én spec szeretem a havat :D)és hát így a 2010/2011-es tanév első hótakarójának tiszteletére itt ez az elcsípett kis fotó amint hóangyalt gyártok:



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah hát akkor végezetül még egy ajánlást szeretnék tenni amiről később is lesz majd szó: Játszatok magyarország egyetlen pálcikaemberes-lövöldözős FPS-ével a Stcikman warfare-al! www.stickman.hu

üdv:BigB(é)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gmodidiotai.blog.hu/api/trackback/id/tr192480592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása